Information

Każdy Klient sklepu internetowego ITmarket, który złożył wcześniej jakiekolwiek zamówienie może zgłosić reklamację, a następnie śledzić postęp reklamacji. Po zalogowaniu się na swoje konto w panelu administracyjnym klienta należy wybrać w dziale reklamacji (RMA) "Twoje reklamacje" i następnie kliknąć w "Dodaj reklamację". Należy wypełnić wszystkie dane i wysłać zgłoszenie do nas.

Paczkę należy przesłać na własny koszt Pocztą Polską lub kurierem na adres:

INGEO
ul. Leśna 5
19-101 Mońki


Dołożymy wszelkich starań, aby jak najlepiej zbadać Państwa reklamację. Jeśli okaże się ona w pełni zasadna - towar zostanie wymieniony lub zostaną zwrócone pieniądze za zakup.

Nie przyjmujemy przesyłek do reklamacji za pobraniem.

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel