Najczęściej zadawane pytania (FAQ) - Platforma GPS Acurel

2019-06-13
Najczęściej zadawane pytania (FAQ) - Platforma GPS Acurel
Platforma śledzenia GPS Acurel (www.gps.acurel.pl) wzbudza zainteresowanie klientów, co generuje powstawanie wielu pytań dotyczących samej platformy, jak też działania lokalizatorów. Część zagadnień lubi się powtarzać, dlatego postanowiliśmy zebrać najczęściej pojawiające się pytania w jedno miejsce. 

1. Jakie są opłaty za korzystanie z serwera GPS Acurel?

Pierwsze 2 lata użytkowania są wliczone w cenę produktu. Po dwóch latach i podjęciu decyzji o chęci dalszego użytkowania platformy, konieczne będzie wykupienie przedłużenia dostępu.

Kolejny rok – 24zł.

Kolejne dwa lata z góry – 40zł.

2. Czy mogę lokalizować więcej urządzeń na jednym koncie w platformie GPS Acurel?

Tak, możemy podłączyć dowolną liczbę zakupionych u nas urządzeń do jednego konta.

3. Jak długo jest zapisywana historia trasy w platformie GPS Acurel?

Do 6 miesięcy wstecz.

4. Czy platforma GPS Acurel umożliwia otrzymywanie powiadomień o wyjeździe pojazdu ze strefy?

Tak. Powiadomienia przychodzą na wskazany przez użytkownika adres e-mail. Dołączona do zakupu instrukcja obsługi jasno wyjaśnia jak ustawić stresy nadzoru oraz aktywować powiadomienia. Dodatkowo służymy pomocą w przypadku jakichkolwiek problemów z konfiguracją konta.

5. Czy dołączona do zestawu karta SIM jest doładowana?

Nie. Nowe karty SIM należy przed rozpoczęciem użytkowania zarejestrować u operatora. Nie ma możliwości zrobienia tego za klienta, dlatego każdy po otrzymaniu urządzenia powinien zrobić to sam. Po zakupie udostępniamy jasne wskazówki jak aktywować kartę, za jaką kwotę ją doładować oraz jakie pakiety internetu włączyć.

6. Jakie jest miesięczne zużycie internetu?

Z naszych testów wynika, że wystarcza 500mb. Najlepiej jest doładować konto raz, większą kwotą i wykupić odnawialny cykliczny pakiet internetu, dzięki czemu nie ma potrzeby comiesięcznego doładowywania konta.

7. Dlaczego lokalizator traci zasięg?

Zasięgu bardzo często nie ma w budynkach. Zaleca się „otwarty widok nieba”. Aby upewnić się, że urządzenie może normalnie odbierać sygnał GSM oraz GPS na zewnątrz, należy przejść się z urządzeniem na spacer w celu złapania sygnału.

8. Czy lokalizator będzie działał zagranicą?

Jest to zależne od tego, czy w danym kraju obsługiwana jest sieć 2G, ponieważ w niektórych miejscach jest już wyłączana i zastępowana przez sieć 3G. Obecnie sieć 2G została wyłączona w: Australii, Japonii, Korei Południowej, Singapurze i Tajwanie. W tych krajach konieczne jest zakupienie lokalizatora obsługującego sieć 3G.

9. Jakie APN ma mój operator?

Nazwa APN jest zależna od operatora sieci komórkowej, dlatego informacji tej należy zasięgnąć bezpośrednio u przedstawiciela lub sprawdzić na stronie internetowej operatora.

10. Czym się różnicie od konkurencji?

Ciężko nam się wypowiadać na temat oferty konkurencji, jednak z obserwacji rynku widać, że wielu sprzedających oferuje urządzenia z dostępem jedynie do chińskiej platformy śledzenia/chińskiego serwera. Kupując u nas Klient ma gwarancję, że dane przechowywane są na polskim serwerze Data Center w Warszawie, a logowanie jest bezpieczne i zabezpieczone certyfikatem SSL. Sama platforma jest w pełni polska, ma przyjazny interfejs i jest łatwa w obsłudze. Każdy kupujący otrzymuje od nas instrukcję obsługi platformy oraz aplikacji mobilnej.

Dodatkowo lokalizatory również zawierają wydrukowane instrukcje obsługi i są od razu skonfigurowane i gotowe do działania pod platformą. Wystarczy jedynie zarejestrować kartę SIM, doładować ją i przełożyć do lokalizatora.

W cenie klienci otrzymują od nas również wsparcie techniczne na każdym etapie współpracy.

pixel