Jaki jest zysk z własnej platformy śledzenia?

Czy koszt utrzymania platformy jest wysoki?
Niewiele droższy od utrzymania standardowej strony internetowej twojego przedsiębiorstwa. Założenie subdomeny nic nie kosztuje, doprowadzenie subdomeny do IP naszego serwera to także kilka minut pracy. Serwer pocztowy bardzo często jest dostarczany za darmo wraz z domeną. Jeżeli chodzi o infrastrukturę związaną z platformą GPS, to jest to dosłownie wszystko, co jest potrzebne.
Jedynym realnym kosztem tutaj jest utrzymanie abstrakcyjne - nabycie doświadczenia pracowników związanego z tworzeniem kont, działaniem lokalizatorów, rozwiązywaniem często spotykanych problemów. Nie zajmuje to wiele czasu, a rozwiązania są zazwyczaj tak proste, że nie wymagają to specyficznego szkolenia i spotkania - w dodatku, nasz doświadczony w boju dział techniczny jest w stanie pomóc z dowolnym problemem, jaki mógłby zaistnieć.
Jaka jest więc korzyść z takiego przedsięwzięcia? Wystarczy mi zewnętrzny dostawca.
Przede wszystkim twoja usługa wygląda profesjonalnie i niezawodnie. Jeżeli użytkownik widzi twoje logo, pod twoją domeną, do której dane są zaszyfrowane, od razu dostrzega, że ten system znasz od deski do deski i jego prywatność jest w dobrych rękach. Nie trzeba też wspominać o tym, jak potężne dla marketingu potrafi być pozytywne rozpoznawanie twojego loga i marki.
Ponadto, możesz dostosować swoją ofertę na lokalizatory tak, jak uważasz że przyniesie ci najwięcej zysków, a nie tak, jak dostawca zewnętrzny ci zezwoli. Być może twoja grupa docelowa to osoby śledzące zwierzęta domowe, może są to firmy dostawcze, może to agrokultura - do każdej z nich przemawiają inne argumenty i własna platforma pozwoli ci na dostosowanie swojej oferty.
Czy to naprawdę wszystko?
Otóż to dopiero początek. Wysokie doświadczenie umożliwiło nam wyjście poza samą platformę śledzenia - dzięki niemu bardzo dobrze znamy zadania, które są bardzo czasochłonne, co warto automatyzować i gdzie działanie można ulepszyć.
Przykładowo, jesteśmy w stanie dostarczyć aplikację, która automatyzuje tworzenie kont użytkowników, wysyłkę informacji o danych do logowania oraz przypisywania im odpowiednich lokalizatorów. Cała operacja trwa niecałe 10 sekund - bez aplikacji nawet 10 minut. Przez te 10 minut margines błędu znacznie rośnie, czas przeznaczony można byłoby spożytkować w lepszy sposób, a setki klientów mogą zostać zniechęceni już na samym początku korzystania z usługi.
Ponadto bardzo częstym wymogiem użytkowników oprogramowania jest ustawianie ważności na lokalizator, a nie na konto, ponieważ umożliwia to bardziej elastyczny model biznesowy. W standardowej ofercie jest to niemożliwe, więc my proponujemy założenie oddzielnego panelu administracyjnego, który będzie pilnował ważności lokalizatorów twoich klientów.
Poza tym są jeszcze aplikacje na telefon, które jeszcze bardziej ułatwią ci promowanie swojej marki. W cenie oferujemy spersonalizowaną aplikację na Android i iOS. Pozwala to m.in. na powiadomienia Push na telefon oraz przeniesienie marketingu także na sklepy systemów mobilnych.
Czy mogę w jakiś sposób sprawdzić jakość waszych usług?
Oczywiście - nasza platforma śledzenia to prosty dowód na to, że bardzo dobrze wiemy, co robimy i tysiące zadowolonych klientów są tego doskonałym świadectwem. Posiadamy doświadczenie techniczne nie tylko w zakresie lokalizatorów GPS, ale także sieci i serwerów, bezpieczeństwa danych osobowych oraz obsługi klienta. Umożliwiamy ci skorzystanie z naszych usług tak, by jakość twojej platformy była na najwyższym poziomie od początku do końca.