Dropshipping ELEXPRESS

Dropshipping ELEXPRESS

 

Dropshiping ELEXPRESS - czyli dostawa do klienta końcowego


Na naszej platformie proponujemy współpracę na zasadzie dropshippingu, czyli modelu sprzedaży, w którym to my organizujemy wysyłkę do Klienta końcowego.

Gdy do sklepu wpłynie zamówienie od konsumenta i jest ono opłacone, system automatycznie przekazuje zamówienie do hurtowni, a gdy ta wyśle zamówienie do konsumenta, wysyła powiadomienie do sklepu, razem z numerem przesyłki. Sam proces obsługi zamówienia dropshippingowego jest transparentny dla klienta. W połączeniu z automatycznym dostarczaniem faktur elektronicznie powstaje praktycznie możliwość prowadzenia sklepu bez udziału człowieka.

Poniżej zostały pokazane schematy działania dropshippingu

Cross doking

Dropshipping model

Umożliwiamy integrację naszej oferty z niemal każdym sklepem internetowym. Aby podjąć z nami współpracę nie potrzebujesz ani własnego magazynu, ani też kapitału koniecznego do zainwestowania w towar. To my pakujemy towar i wysyłamy do Klienta końcowego.

Wszystkie oferowane przez nas produkty posiadamy w swoim magazynie, dzięki czemu jesteśmy w stanie dostarczyć je do Ciebie lub Twojego klienta natychmiastowo do 1 dnia roboczego. Wystarczy, że bezpłatnie zintegrujesz naszą ofertę ze swoim sklepem, a kiedy ktoś dokona zakupu, my wyślemy towar pod wskazany adres zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.

Cały proces jest w pełni zautomatyzowany dzięki czemu cała oferta ELEXPRESS (ceny, dostępność) będzie zawsze aktualna.

W plikach XML i CSV znajdziesz wszystkie potrzebne informacje aby zintegrować produkty do swojego sklepu:
- nazwa produktu,
- kod produktu,
- kategoria do jakiej przynależy produkt,
- ilość produktów w naszych magazynach (magazyn wewnętrzny – towar dostępny od ręki, magazyn zewnętrzny – towar na zamówienie),
- cena produktu netto dla naszych partnerów handlowych,
- cena produktu brutto dla naszych partnerów handlowych,
- minimalna sugerowana cena do dalszej odsprzedaży,
- opis produktu,
- zdjęcie produktu.

Zasada działania:

1. Klient sklepu internetowego składa zamówienie.
2. W panelu administracyjnym sklepu pojawia się w nowe zamówienie. Automatycznie wystawiane są dokumenty do zamówienia, np. faktura VAT.
3. Od razu wysyłana jest faktura do klienta na e-mail - także automatycznie.
4. Klient opłaca zamówienie, wpłata zostaje zaksięgowana automatycznie, a zamówienie jest przekazane do dostawcy (ELEXPRESS) - ponownie automatycznie, bez udziału obsługi sklepu
5. Dostawca (ELEXPRESS) realizuje i wysyła zamówienie do klienta sklepu. W tym samym momencie system ELEXPRESS wysyła automatyczne powiadomienie do sklepu o zakończeniu realizacji zamówienia.
6. W sklepie, na podstawie otrzymanego powiadomienia, uzupełniany jest numer przesyłki, jego status zmieniany jest na "wysłane", zaś klient sklepu jest powiadomiony mailowo, że przesyłka jest już w drodze.

Wszystkie firmy zainteresowane współpracą zapraszamy do założenia konta na stronie elexpress.pl oraz do kontaktu telefonicznego pod numerem 85 30 67 333 lub do napisania maila na adres sklep@elexpress.pl

 

pixel